piątek, 16 września 2016

Nowości! LOVE

Cześć wszystkim! Jak wam mija wrzesień? U mnie jak najbardziej w porządku, jestem nareszcie po egzaminach szczęśliwa bo wszystko przebiegło po dobrej myśli! Teraz będę miała więcej czasu, aby dodawać częściej posty :)

W dzisiejszym poście mam dla was kilka nowości jakie wyhaczyłam w ostatnim czasie :) zapraszam do oglądania!





 Kto uwielbia pudrowy róż?! 



1. Ala hiszpanka na gumce! 







2. Różowa marynarka 




3. Zwiewny szal 



4. Biała koszula, spodniczka w wzory 





5. Spódniczka dresowa 




6. Czarna sweterkowa marynarka 




Piszcie koniecznie jak wam się podoba!
Całuję i życzę miłego dnia! :*

2 komentarze:

  1. Great outfit. It looks perfect on you. You have a great figure. I'll be here often for sure!
    I also invite my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, najbardziej spodobała mi się alla hiszpanka, bardzo bym chciała taką samą mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dający energii komentarz z waszej strony!