piątek, 12 maja 2017

Moje mini zamówienie z RENEE.PL


Witajcie kochani! W końcu trochę słoneczka zawitało u nas, co na serio mega cieszy wszystkich :)
Teraz już będzie tylko lepiej, miejmy taką nadzieję!!!! Dzisiaj postanowiłam przygotować mały post odnośnie mojego zamówienia z strony RENEE.PL która pewnie jest wam dobrze znana, a jeżeli nie jest to serdecznie was na nią zapraszam bo można tam dorwać na prawdę super buciki i to w przystępnych cenach! Nie wspominając już o dostarczanych do nas paczkach które są niesamowicie pakowane :) Widać, że sklep dba nie tylko o dobrą jakość butów, ale także oto aby każdy klient miał frajdę z samego rozpakowania paczki! SZTOS.


buty - RENEE.PL

Tym razem skusiłam się na zamówienie tych oto sportowych butów, gdyby tego było mało zaryzykowałam i wybrałam je w kolorze ostrego różu co bardzo bardzo bardzo rzadko się u mnie zdarza. Zazwyczaj kiedy kupuję buty wybieram je w neutralnych kolorach przeważnie jest to kolor czarny lub biały, ponieważ nie lubię szaleć jeżeli chodzi o buty. Jednak tym razem wybrałam coś innego i jestem bardzo zadowolona! Są świetne pod względem wygody jak i wizualnie.


 A wy macie już swoje wiosenne paczuszki z butami w domu? Czy może jeszcze się zastanawiacie? Piszcie koniecznie w komentarzu jakie są wasze typy z RENEE :) i czy również jesteście zadowolone z tego sklepu!? Bo u mnie z pewnością nie jest to ostatnie zamówienie.






Życzę wszystkim udanej reszty dnia! I słonecznego weekendu :))))))))



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne buciki i super, że w takim kolorze.Idealne na wiosnę/lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty, w sam raz na lato. A opakowanie butów przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty. Śliczny kolorek mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki. Racja...butów nigdy za wiele :D
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładna przesyłka... cieszy oko :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki ładne ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ich zapakowanie! Jest takie słodkie!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolor, ja do takich odwagi nie mam, ale u innych mega mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such, a beautiful post,

    I follow you, your blog was shared on A Showcase.
    Zapraszam do nas. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji / subskrybcji oraz komentarza.
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty :) Zamawiałam już kiedyś w tym sklepie, super mają pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ♥ chociaż ja bym takich nie założyła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo tak, butów nigdy za wiele, coś o tym. zbankrutowałam w tym miesiącu na buciorach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne buty :) A jaki kolor! Sama bym z chęcią przygarnęła takie :D

    Anna // wejdź

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me ?
    I will be happy.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dający energii komentarz z waszej strony!