sobota, 14 stycznia 2017

Karnawał i Bal studniówkowy - Torebka, jaką wybrać ?


Coraz bliżej balu studniówkowego lub karnawałowego? A ty nie masz zielonego pojęcia jaką torebkę wybrać na tą okazję?
Dlatego dzisiaj przygotowałam dla was kilka moich propozycji z dołączeniem linku pod każdą torebeczką, abyście mogły szybko i łatwo ją znaleźć. Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę pomogę wam w wyborze. 


torebka - GLORIUSS

Wybierając się na taki bal, myślę że najlepszą opcją jest, kopertówka lub malutka torebaczka która będzię super drobnym akcentem do całej stylizacji, a nie wielką torbą która będzie przykuwać bardziej uwagę innych niż nasza kreacja. 
Pamiętaj, że damska torebka to nie czarna dziura do której możesz włożyć wszystko co tylko się da, a na elegackie przyjęcie raczej nie wypada zabierać przepastnej torby ! :)


torebka-GLORIUSS

Ważne jest, aby zmieściły się tam najpotrzebniejsze rzeczy takie jak kosmetyk czyli - szminka lub puder, bo w każdej chwili może zdarzyć nam się niespodziewany wypadek, który mógłby zniszczyć nasz starannie wykonany makijaż. Z pewnością swoje miejsce powinny znaleźć jeszcze chusteczki higieniczne, oraz plasty które będą bardzo przydatne po szalonych tańcach w momencie kiedy twoje buty obetrą.
I co najważniejsze druga zapasowa para rajstop, jeżeli decydujemy się na krótką sukienkę. Oczka to najczęstsza zmora imprez.  

Bershka - 69,90 zł 

LINK



H&M - 59,90 zł



ANSWEAR - 49,90 zł 



H&M - 129,90 zł



BONPRIX - 69,99 zł



PULL&BEAR - 59,90 zł 




Piszcie koniecznie co wpadło wam w oko i czy wybieracie się na jakiś bal w tym roku! Buźka, trzymajcie się i miłego weekendu życzę. 

27 komentarzy:

  1. Piękne propozycje :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te torebki! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta różowa torebeczka wpadła mi do gustu. Bardzo stylowa.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę wiedział co zaproponować Narzeczonej na karnawał. ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, super! Bardzo się cieszę że pomogłam :))

      Usuń
  5. świetne torebki, a mi się właśnie zbliża studniówka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny wpis!

    http://julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak przed moją studniówką strasznie trudno było mi znaleźć odpowiednią torebkę. Dwie pierwsze, które pokazałaś to cuuuda *.*

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Daj znać na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie, kiedy szukasz czegoś idealnego to nagle nic ci się nie podoba! :D

      Usuń
  8. Świetne propozycje! :) Uważam, że na takie okazje warto sięgnąć po torebkę na łańcuszku - wygląda bardziej elegancko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mimo to torebki bez łańcuszka ale za to z złotym lub srebrnym dodatkiem też mogą wyglądać bardzo elegancko :)

      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się 2 i 8 :) super post :) na pewno się przyda. Ja jeszcze nie wybieram się na studniówkę ale nawet na wesele super propozycję ;)
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wesele jak najbardziej! Do każdej eleganckiej stylizacji będą wyglądały super :)

      Usuń
  10. Pierwsza propozycja dla mnie ❤❤
    Dziękuję za odwiedziny u mnie 😍
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/01/tshirt-love-mickey-mouse.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne torebki! <3 Na pewno przydatny post bo wybieram się w piątek z moim chłopakiem na studniówkę :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Swoją studniówkę miałam rok temu i takie kopertówki to świetna sprawa. ;) Mieszczą najpotrzebniejsze rzeczy i wyglądają bardzo elegancko do sukienki.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dosyć że elegancko to jeszcze zapakujemy ze sobą tylko to co najważniejsze :)

      Usuń
  13. Studniówkę mam już dawno za sobą,ale Twoja pierwsza i ostatnia propozycja jest świetna ! <3

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza w kolorze zlota jest sliczna ! obserwuje pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne złote puzderko i sprawdziło się u mnie na wielu okazjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka z H&M świetna <3 i na pewno będzie pasować do większości stylizacji przez połączenie czarnego ze złotym <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatne rady, masz bardzo dobry gust. Podoba mi się klasyczna czarna z H&M.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dający energii komentarz z waszej strony!