czwartek, 29 grudnia 2016

Przegląd sieciówek | sklepów online - Wyprzedaże



Cześć wszystkim! :) Wpadłam na pomysł, aby przygotować dla was pewien post odnośnie wyprzedaży które królują teraz praktycznie we wszystkich sklepach :) Dlatego udałam się do takowych sieciówek i wybrałam kilka rzeczy które wpadły mi w oko, jak i również przejrzałam kilka sklepów online. Odwiedziłam między innymi Reserved który w ostatnim czasie jest moim ulubionym sklepem jeżeli chodzi o sieciówki :) a także kilka innych: Sinsay, Hose, Cropp oraz sklepy online takie jak: bershka, h&m, zara.
Przy każdym zdjęciu dodam nazwę sklepu oraz cenę przecenioną. Piszcie koniecznie jak podoba wam się taki rodzaj postów i co wpadło wam w oko :)

RESERVED

Musztardowa kurtka z kapturem - 149 zł



Szary sweterek w splocie - 49 zł



Sweterek w brokacie, idealny na sylwestra :) - 49 zł



Biały golf z wycięciem na dole - 49 zł



Miętowy sweterek - 49 zł



SINSAY

Sweterek melanżowy - 49 zł



Kurtka oliwkowa z futerkiem - 79 zł



Pudrowy sweterek - 49 zł


HOUSE

Pasiasty sweterek z naszywkami - 29 zł 


Sweterek w sowy - 69 zł 



SKLEPY ONLINE :

BERSHKA

69 zł 

84 zł

69zł

199zł


H&M

39zł
114 zł
69 zł

49 zł

ZARA

79ZŁ

159zł

49zł

79zł

A wy już złapaliście coś ciekawego na wyprzedażasz ? :) 
buźka!

11 komentarzy:

  1. Jest parę rzeczy... kurteczka oliwkowa, melanżowy sweterek, szary sweterek z ciekawymi rękawkami i ten z falbanką
    Pięknie moja Droga :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie spodobał szary i miętowy sweterek ^^ ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne te rzeczy. Ty to masz oko, ostatnio byłam w tych sklepach i nic takiego nie zobaczyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wyprzedaże :) w nowym roku muszę się wybrać na wycieczkę po sklepach:) podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuszki! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super, wszystko w moim stylu ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie znalazłam niczego dla siebie na wyprzedażach :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, melanżowy sweterek. Zainspiowałaś mnie do jego zakupu. :D

    http://the-fashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze przeceny będą dopiero za jakieś 2 tygodnie ;) chociaż mi udało się kupić puchową kurtkę w Pepco za 10 zł ! a wygląda na o wiele droższą ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się szary golfik i ta kurtka z H&M! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeglądam właśnie różne wpisy i artykuły modowe, aby wiedzieć, w co warto zaopatrzyć się na nadchodzący sezon wiosenny. Zależy mi też na zakupie nowego płaszcza, więc może trafię na coś modnego, w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dający energii komentarz z waszej strony!