sobota, 11 marca 2017

Moja lista 'must have' na marzec/kwiecień | SHEIN.COM


Cześć! Jak tam samopoczucie kochane kobietki po dniu kobiet? Mam nadzieję, że uśmiech nadal nie schodzi wam z twarzy bo to nie tylko w tym dniu mamy być szczęśliwe lecz przez całe swoje życie :) W dzisiejszym poście mam dla was wspomnianą już ostatnio mini listę 'must have' na nadchodzącą powoli wiosnę! Przygotowałam tą listę w znanym wam pewnie internetowym sklepie SHEIN.COM! Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam wszystkie dostępne rzeczy na tej stronie, są oryginalne i przyciągające uwagę. Zapraszam do przejrzenia mojej listy, mam nadzieję że was jakoś zainspiruję do zrobienia swojej :)


1. Na pierwszy ogień pójdą ubrania wierzchnie. Do mojej listy dorzuciłam dżinsówkę, kolejną do mojej szafy ale bardzo mi się spodobała :) Z stylowymi przetarciami jest idealna na wiosnę! Pod każdym zdjęciem będę dorzucała link do danej rzeczy. 

dżinsówka / TUTAJ


2. Kolejna rzecz to bomberka! 
w modnym w tym sezonie kolorze pudrowego różu :) 

bomberka / TUTAJ

3. Trochę rockowa ale w pudrowych kolorach kurtka.

kurtka / TUTAJ

4. Trampki trampki trampki.. czyli to co kocha pewnie każda kobietka?
 A przynajmniej JA ubóstwiam :) Z złotą wstawką z przodu wyglądają mega !

trampki z złotą wstawką / TUTAJ

5. Niby zwykłe trampki, ale jednak podoba mi się to że podeszwa jest w innym kolorze wtedy jest to bardziej oryginalne i inne od wszystkich dlatego dodaję do listy.

trampki z beżową podeszwą / TUTAJ 

6. Espadryle z słodkim wzorem! 

espadryle / TUTAJ

7. Koszula z modnym w tym sezonie haftem. Strzał w dziesiątkę. 

koszula / TUTAJ

8. Dżinsy z przetarciami, najbardziej zauroczyły mnie przetarcia na samym dole nogawki!

dżinsy / TUTAJ

9. Okulary które będą hitem w tym sezonie. 

okulary / TUTAJ

10. Czapka 'bejsbolówka' w białym kolorze idealnym na wiosenną porę. 

czapka / TUTAJ


Oto cała moja mini lista dla was z sklepu SHEIN.COM :) Mam nadzieję, że pomogłam wam dodać coś do swojej wiosennej listy. A jeżeli jeszcze takowej nie posiadacie to zachęcam do zrobienia! Buziaczki i do następnego :* 


25 komentarzy:

  1. Gnialny pomysł na pokazanie wishlisty z danego sklepu!
    Świetne rzeczy :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) jeszcze nie widziałam takiego typu posta :)
    Piękne zdjęcia.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, szczególnie ta koszula. Mają coś w sobie wiosennego! Fajnie to pokazałaś :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy wybrałaś, najbardziej podoba mi się dżinsówka :) Jest cudowna *_*

    http://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! Sama mam większość rzeczy z tej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne rzeczy, sama bym kilka z nich kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie stworzyłas post ;)
    Piękne tulipany <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy wyczaiłaś ;) hehe ciekawe tylko jak się prezentują na żywo, bo to nigdy nie wiadomo z tymi chińskimi stronami

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze trampki mi się bardzo spodobały! :) Okulary też wpadły mi w oko, może się pokuszę? Zdjęcia wyszły ekstra, fajny sposób na pokazanie listy must have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł na pokazanie WishListy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bomberka, "rockowa" kurtka oraz obydwie pary trampek przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomberka i trampki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberka i koszula w hafty to także moje must have - muszę je kupic. Czapkę, trampki, podarte spodnie mam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja plaszczyk i trampki już mogę odhaczyc - dzisiaj zakupiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Te espadryle <3 i ta śliczna bomberka <3 Zabieram te ciuszki ! :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczy mega :)
    na pewno wybiorę coś dla siebie z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na wishlist, taki inny. Bardzo ciekawy, podoba mi się :D
    Trampki strasznie przykuły moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy. Najbardziej zachwyciła mnie ta bomberka i trampki :D Super pomysł na post! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy, chyba czas zrobić swoją wish listę i wziąć się za wiosenne porządki i zakupy! ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na
    http://morebeautifullife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post:) Koszula i bomberka świetne, pozdrawiam!
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia i wiele ciekawych rzeczy ujawniłaś w dzisiejszym wpisie ! :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne propozycje. Ja muszę kupić sobie czarną spódnicę, katanę i jakieś trampki.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie zrobilas ta wishliste! Oryginalnie, podoba mi sie!
    Mam podobne trampki na bezowej podeszwie z tk maxx :D i podoba mi sie czapka, ktora wybralas.

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Te buty ze złotą wstawką... dla mnie są okropne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dający energii komentarz z waszej strony!